Bezorgen, retourneren en meer

Bezorgen

Heb je op een werkdag voor 15.00 uur besteld? Dan verzenden we de bestelling nog dezelfde dag. Je pakket wordt meestal binnen één werkdag bij je bezorgd.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen? 
Je ontvangt van ons een e-mail met een Track & Trace nummer. Zo kun je altijd online zien waar de bestelling is.

Retourneren

Toch niet tevreden over je bestelling? Binnen 14 dagen kun je de bestelling gratis retour sturen. Stuur hiervoor een mail naar info@koffie.nl

Betaling

In onze webshop kun je als volgt betalen: 

  • iDeal is de meest bekende betaaloptie in Nederland.
    Met iDeal kun je via alle bekende banken online betalingen plaatsen. Heb je toegang tot internetbankieren bij ING, SNS Bank, Friesland Bank, ABN AMRO Bank, SNS Regio Bank, Fortis Bank, Rabobank, ASN Bank of de Triodos Bank? Dan kun je zonder speciale software gebruikmaken van iDeal, de makkelijkste en veiligste manier van betalen op internet. 

WebwinkelKeur

Koffie.nl is aangesloten bij WebwinkelKeur. WebwinkelKeur is uniek omdat het een gedragscode combineert met klantenervaringen. Elke deelnemer wordt door beoordeeld op een vaste checklist van punten. Klikken op het webwinkel keurmerk bij aangesloten webwinkels geeft je de mogelijkheid om jouw ervaring te plaatsen met de betreffende webwinkelier of ervaringen van andere klanten te vergelijken. Dit geeft meer zekerheid omtrent klantvriendelijkheid en service, onderdelen die niet te beoordelen zijn met regeltjes en door andere keurmerken verwaarloosd worden.

Klachtenprocedure

Heb je een klacht, dan ontvangen we graag een e-mail via info@koffie.nl met een duidelijke omschrijving van de klacht. We doen onze uiterste beste om de klacht snel naar wens op te lossen. Je ontvangt altijd een bevestiging van ons en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst een antwoord. Ben je toch niet tevreden over een door ons aangeboden oplossing dan is het mogelijk de klacht aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.